Monday 16 April 2012

cerita thailand terbaik


cerita yang besttt untuk hilangkan boring or nak release tension jap.
cerita dia simple je tapi sangat seronok...pasal sorang budak perempuan (nam) yang suka kat senior dye masa sekolah (shone). tajuk cerita thailand yang best ni "crazy little thing called love". kawan ak cakap cerita ni dah lama. citer ni box-office asia tahun 2010. tapi aku baru taw sekarang. serba ckit pasal cerita ni kat bawah.
____________________________________________________________________

CRAZY LITTLE THING CALLED LOVE 


filem ini dilakonkan oleh Pimchanok Lerwisetpibol (Nam), dan Mario Maurer (shone). Nam adalah seorang gadis yang kurang cantik dan menaruh hati dekat seniornya seorang yang popular kat sekolah. dengan bantuan kawan2nya, nam berusaha melakukan berbagai cara untuk memikat shone. macam2 lah yang nam ngan kawan2 dye buat untuk tarik perhatian shone ni. antrny bagi hadiah and ikut cara2 buat orang jatuh cinta berdasarkn buku y dorg bc. sampailah nam jadi cantik..kat sinilah klimaks cerita dimana nam dah tak rapt dengan kawan2 dia dan ada orang lain plak y suka kat nam. iaitu kawan baik shone sendiri. 





filem ini lengkap dengan semua nilai seperti nilai persahabatan, kasih sayang dan semangat untuk merubah diri ke arah yang lebih baik. kadang2 tak salah jugak kalau suka seseorang tapi membuatkan diri kita jadi lebih baik.

Crazy Little Thing called Love (aka First Love) Trailer High Quality